Is de hele (!) aflevering van South Park "waarbij er geen internet meer is" ergens te zien?

Ik zag pas (ik dacht vorige week) een aflevering van South Park waarbij niemand op Internet kon en naar Californië trok om te kijken of daar nog internet was. Heel erg grappig, maar kan ik deze afleveringen terug zien of kopen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Met dank aan de antwoorgevers: de aflevering is "the day the internet stood still".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Het beste antwoord

http://www.southpark.nl/
hier, moet je even de goede aflevering zoeken.

Toegevoegd na 49 seconden:
http://www.southpark.nl/episodes/1206
Dit is hem

Toegevoegd na 1 minuut:
Kun je trouwens ALLE afleveringen zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op southpark.nl staan alle afleveringen inclusief deze. Alleen van het nieuwe seizoen staan ze nog niet erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze aflevering heet Overlogging. Briljante aflevering.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aflevering 1206 om precies te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The day...the world stood still...almost..
Te ziek voor woorden...