Is het mogelijk om Nederlandse netflix aanteschaffen in een ander land ?

Bijvoorbeeld Canada

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
Ritsuka
8 jaar geleden
zo werkt het niet, je hebt een Netflix account, en wat je te zien krijgt is afhankelijk van het land waarin jij het internet op gaat

Antwoorden (2)

Als je moeilijk gaat doen moet dat lukken.
Het probleem is dat Netflix aan de hand van je ip adres bepaalt welke lijst je krijgt te zien
Dus moet je iets verzinnen om je ip adres te veranderen .
Nou is dat best mogelijk want jen verschillende Nederlanders die de Amerikaanse Netflix kijken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is geen "Nederlandse Netflix". Je hebt een Netflix abbonement en hebt toegang tot de content afhankelijk van het land waar je bent (op IPadres gebasseerd). Dus ja je kan gewoon een netflix abo afsluiten waar je wil.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je krijgt dan alleen niet te zien wat je wellicht wil.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je dan alsnog de Nederlandse content wil, zal je een Nederlands IPadres moeten faken via een VPN, dat kan alleen wel uitlopen op ban.

http://www.forbes.com/sites/ianmorris/2015/04/07/netflix-can-now-ban-users-who-use-vpns/

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij "thuiskomst" in Nederland kan je dan sowieso weer de Nederlandse content bekijken.