Klopt het dat je via "uitzending gemist" niet meer alle gemiste programma's kunt bekijken; zo ja, is er een andere mogelijkheid?

Programma's zouden dus niet meer onbeperkt bekeken kunnen worden. Is daar iets over bekend?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Antoni
8 jaar geleden
Wil je per se een uitzending van de Nederlandse publieke omroep terugzien, dan kan je een dvd daarvan bestellen bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum. Dat kost je wel zo'n € 30,- per dvd. Zo'n dvd wordt na bestelling speciaal voor je gebrand: er kunnen niet meerdere uitzendingen op één dvd worden gezet. Kijk op http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx of http://in.beeldengeluid.nl/collectie/search/ of het programma van jouw voorkeur kan worden besteld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou nou ... duur zeg...
Dat is ook helemaal niet de bedoeling als je iets gemist hebt, gewoon één keertje het programma bekijken, that's it!
Bedankt @Antoni voor de info!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dwdd kan ik onbeperkt terugkijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar ligt het aan, puur aan de zender/eigenaar van de programma's? Wil men misschien na die week/korte periode van gratis kijken hierop een "kijkgeld" heffen?

Antwoorden (2)

Klopt prigrammas zijn een week terig te kijken daarna niet meer

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien dat iemand de uitzending op youtube heeft gezet maar kans dat dat er lang op staat is klein
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Veldhuijzen Weet jij ook waarom dit slechts een week wordt toegestaan. Moet toch een goede reden voor zijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt niet alle programma's van de publieke omroepen via npo.nl bekijken. Sommige programma's mogen we niet of slechts voor korte tijd aanbieden in verband met rechten op uitzendingen of daarin gebruikt materiaal. Series die in coproductie tot stand kwamen kun je doorgaans tot een week na uitzending bekijken. Speelfilms, buitenlandse series en sport mogen we sporadisch aanbieden voor een beperkte tijd. Per serie en vaak zelfs per aflevering kun je zien hoe lang deze op Uitzending Gemist beschikbaar zijn. Afleveringen die niet (meer) beschikbaar zijn, zijn lichtgrijs en de tekst 'niet beschikbaar' wordt getoond.
Sommige uitzendingen die niet via npo.nl zijn terug te kijken, staan wel op NPO Plus. Bron: https://help.npo.nl/faqs/niet-alle-programmas-terugkijken
Hallo! ja je kan niet alle afleveringen op uitzending gemist kijken...Zoals de persoon voor mij al zei,misschien staat de aflevering wel op Youtube. Je kunt ook specafiek zoeken op de aflevering en de serie die je zoekt. misschien vind je dat wat je zoekt :)