zijn er spin offs die meer succes hebben dan de serie waar ze uit voort zijn gekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Een voorbeeld ervan is volgens mij ook Frasier, spin-off van Cheers.

Toegevoegd na 4 dagen:
Frasier is de enige show die 5 Emmy's op een rij kreeg voor "Outstanding Comedy Series". Dus ook al vinden jullie het een minder leuke serie dan Cheers, hij was wel degelijk succesvoller!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo van Cheers? Ik zie het verband niet
Amadea
13 jaar geleden
Vind je daarom het antwoord niet waardevol, omdat je de serie blijkbaar niet kent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Frasier is een Amerikaanse komedieserie, een spin-off van de serie Cheers, die draait om het leven van Dr. Frasier Crane, een psychiater met zijn eigen radioshow. Het is een van de meest succesvolle spin-offs aller tijden (met een record van 37 Emmy Awards), en was ook een van de populairste komische programma's ooit op de Amerikaanse televisie (met geregeld meer kijkers dan tijdgenoot Friends).
rose
13 jaar geleden
Ik dacht hier ook aan. Ik was me er niet zeker van of Frasier populairder was dan Cheers. Persoonlijk heb ik liever een seizoen Cheers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb pas nog alle seizoenen gedownload (van Cheers). Die zijn inderdaad leuker. Sommige dingen kunnen best flauw zijn, maar er zit veel meer diepgang in dan bij Frasier.

Andere antwoorden (2)

Het zal er om spannen, maar ik denk dat NCIS populairder/succesvoller is dan JAG was.

Toegevoegd na 40 minuten:
De TV-serie Mash is eigenlijk een spin-off van een speelfilm.

De serie was echt vele malen succesvoller. Ik denk dat Mash de kroon spant.
13 jaar geleden
In strips zijn de Smurfen zijn ontstaan uit de strip van Johan en Pirrewiet. Op tv zijn de The Simpsons als segment van The Tracey Ullman Show. En natuurlijk Borat uit the Ali G show. Ook bij videospellen zie je het, zoals de Raving Rabbids die uit Rayman komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Zou je Windows kunnen zien as een spin-off van DOS?
Amadea
13 jaar geleden
Aangezien de vraag in de rubriek Televisie staat is dit toch niet een correct antwoord....