Waar zijn de SRV wagen van Flodder en de groene eend van Sjakie gebleven?

Waar zijn de srv wagen van Flodder en de groene eend van Sjakie gebleven? Van de roze chevrolet is het ongeveer bekend (antwoord stond eerder op deze site).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
3.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van die SRV-wagen was aan het eind van de film meen ik verrekte weinig meer over.

Het beste antwoord

De groene deux chevaux staat opgeslagen in een loods in Heerhugowaard en wordt soms getoond in een showroom die is gevestigd in een oude Citroëngarage in Winkel.

Of de SRV-wagen nog bestaat betwijfel ik, want die zag er in de film al oud uit: http://www.beneluxspoor.org/bnls/SRV_van_putten.jpeg
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord.