Wie weet de naam van britse serie geheime dienst uitgezonden in de ochtend van 4 juli 2015?

De hoofdrolspeler is een oudere man die in dienst is van de mi5. Zijn vriend wordt vermoord en hij verkoopt een schilderij bij een vriendin van vroeger om aan cash geld te komen. Hij verkleedde zich onderweg om daarna naar een sjiek "feest" te gaan. Dochter lang niet gezien, is zwanger.

Toegevoegd na 1 uur:
Het werd uitgezonden op NPO 1 volgens mij.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Op welke zender?

Het beste antwoord

Dat was geen serie, dat was een film. Page Eight. Werd zaterdag 4 juli uitgezonden om 7:25 tot 9:30 op RTL 4.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zou "Spooks" kunnen zijn. Deze Britse serie werd in Amerika uitgezonden met de naam MI5.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Amadea. Spooks is het niet. Ik heb al vele series bekeken en hij zat er niet bij. Internet afgestruind uren... ;-) Bedankt voor je reactie!
Amadea
8 jaar geleden
Maar op welke zender heb je die serie nou gezien?