Hoe verhelp ik bij screen mirroring vertraging van het geluid?

Het beeld is bijna HD, echter het geluid is vertraagd. Op mijn Smart-TV kan ik vertraging geluid instellen van 0 tot 250, maar helpt niet. Wie heef tips?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
5.3K

Antwoorden (1)

Je geeft aan dat het geluid vertraagd is, dan moet je dus niet het geluid nog meer gaan vertragen, want dat helpt dan inderdaad niet.
Kijk eens of je bij die optie ook naar -250 kan, of misschien zelfs verder.
Lukt dat niet, dan neem ik aan dat je ook een HD receiver hebt van bijvoorbeeld Samsung, humax oid. Daar kun je in het menu altijd het geluid aanpassen aan het beeld.
Soms staat de optie aangegeven met "lip sync".
Succes!