Villa Achterwerk: Roos en de Mannen, waar kan ik de afleveringen vinden ?

Hallo,

Een aantal jaar terug was er op Villa Achterwerk altijd Roos en de Mannen, met van oorschot en van rossum, geweldig altijd maar ik ben op zoek naar de afleveringen hiervan waar ik ze kan kijken.
Het liefste de tijd van 'Misdaad gezocht' en ook de anderen als die ergens te vinden zijn, heb al hard gezocht maar zie ze nergens staan....

Alvast bedankt

http://www.youtube.com/watch?v=zo-1YROCLNE
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roos_en_haar_Mannen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geweldig programma!

Antwoorden (2)

Kan je iets met deze link?
Ik weet niet hoever het teruggaat hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wacht een jaar of twee en ga dan kijken op de digitale beeld en geluid bibliotheek van de Europese unie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het al zo graag nu willen zien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak een afspraak met het beeld en geluid archief in Hilversum.