Waarom klopt de digitale gids van Carchannel niet?

Zo staat er niet meer in,waneer de live uitzendingen van de IRL,MotoGp en de andere live uitzendingen komen.De digitale gids van deze zender klopt zowiezo niet.Er is telkens iets anders op,dan wat de digitale gids,van Ziggo,aangeeft.Bij wie ligt de fout.Ziggo of carchannel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Nou Ingrid,ik heb navraag gedaan bij hun.Ik had de vraag van jou op www.carchannel.nl gesteld,en ik kreeg het volgende antwoord:bij carchannel zijn ze bezig een nieuwe infrastruktuur te kopen,en willen geen geld meer aan de huidige infrastruktuur uitgeven.
Daarom klopt de digitale gids dus niet meer.De "fout" ligt dus bij carchannel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

~Ik weet niet of mijn antwoord klopt,maar ik las in de krant dat er een motorchannel achte de decoder ging! Misschien heeft het daarmee te maken. Heb alleen maar de kop gezien en niet verder gelezen,omdat het niet één van mijn interesses is.