kan ik "het voordeel van de twijfel"op Canvas afl. 1 t/m 3 nog ergens terugkijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

*Via digitale televisie* kun je met “Ooit gemist” VRT-programma’s van de voorbije week en toppers van vroeger opvragen. Je hebt geen abonnement nodig, maar betaalt gewoon per bestelling. (Net gemist is een abonnementsformule en biedt VRT-programma’s van de voorbije 7 dagen aan.)
Meer info vind je op vrt.be:
• Ooit gemist
• Net gemist
• Wat is digitale televisie?

Ik krijg op de website een beetje de indruk dat je in een kringetje rond gestuurd wordt, maar dat is misschien omdat ik geen digitale TV heb.