Is Chumlee uit Pawn Stars van Indiaanse afkomst?

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik vind hem duidelijk Indiaanse trekken hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Het beste antwoord

Het lijkt me niet heel erg waarschijnlijk, zijn echte naam Austin Russels, is iets minder exotisch als zijn nickname.

Maar qua stamboom zou het kunnen , zonder dat hij het wellicht zelf weet.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik vind hem Indiaanse trekken hebben vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar een naam zegt toch niks?
Ik ken een donkere jongen die Wim van Dijk heet,ook niet exotisch,dus een Nederlandse naam maar wel deels van buitenlandse afkomst.
Zoiets kan hier toch ook?

Andere antwoorden (1)

Nee, Geboren: 8 september 1982 (32 jaar), Henderson, Nevada, Verenigde Staten