Krijgen de inwoners van Utopia geld voor hun deelname?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De inwoners van Utopia moeten voordat ze Utopia binnen kwamen, een borg betalen. Indien ze zelf weggaan, zijn ze deze borg kwijt. Als ze weg worden gestemd , verliezen ze de borg niet. Alle vaste lasten, zoals hypotheek, ziektekosten ect worden door het bedrijf van John De Mol betaald, zodat ze daar zich geen zorgen over hoeven te maken. Inderdaad wat mijn voorganger zei, wat er over is aan het einde van Utopia, mag de winnaar hebben.

Natuurlijk, ze zijn het hele jaar op TV, het is een sociaal experiment. Hun familie zijn ook nog steeds geld nodig om van te leven.

Nee, ze moeten wel geld betalen om in de show te komen! Ze krijgen pas geld bij het eind van het programma.

wat ik mij wel afvraag, deze mensen kunnen weken daar zitten denk ik (ik kijk nooit overigens) maar ze zullen ook geen uitkering kunnen krijgen is te hopen want ze zijn niet echt beschikbaar voor werk en of aan de sollicitatieplicht voldaan wordt is ook maar de vraag?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100