Waarom mensen Jamba-ringtones kopen?

Ik zag laatst een reclame van Jamba dat je alle auto's kon openmaken (druk je op een knopje van je mob. en hoor je bliep bliep). Nu zeggen ze op het einde "het is natuurlijk niet echt, maar het is wel lachuh". Als je dit hoort koop je het toch al niet meer? of zie ik dit verkeerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp zowieso niet dat mensen ringtones bestellen terwijl je tegenwoordig heel makkelijk zelf ringtones op je telefoon kan zetten.

Ik denk dat een hoop mensen daar niet bij nadenken en het gewoon bestellen. Net zoals die domme naaktscanner, wat een flop zeg. Ze richten zich natuurlijk op jongeren dus het ziet er fancy uit zodat deze groep snel overgehaald kan worden. ergens onleesbaar onderin de hoek staat de prijs en de voorwaarden en voor je het weet krijg je 5 sms'jes a 1,5 euro.

Als mijn telefoon een geluid afspeelt als ik wordt gebeld vind ik het prima. Meer is toch onzin.

Ik zal zelf nooit betalen voor een ringtone. Ik kan me prima vinden in degene die op mijn telefoon staan. Maar ik heb voor een kennis wel eens wat gedownload. Veel keuze en allemaal gratis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100