Waarom mensen Jamba-ringtones kopen?

Ik zag laatst een reclame van Jamba dat je alle auto's kon openmaken (druk je op een knopje van je mob. en hoor je bliep bliep). Nu zeggen ze op het einde "het is natuurlijk niet echt, maar het is wel lachuh". Als je dit hoort koop je het toch al niet meer? of zie ik dit verkeerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp zowieso niet dat mensen ringtones bestellen terwijl je tegenwoordig heel makkelijk zelf ringtones op je telefoon kan zetten.

Dat is de kracht van reclame. Veel mensen "vergeten" dat laatste zinnetje

Ik denk dat een hoop mensen daar niet bij nadenken en het gewoon bestellen. Net zoals die domme naaktscanner, wat een flop zeg. Ze richten zich natuurlijk op jongeren dus het ziet er fancy uit zodat deze groep snel overgehaald kan worden. ergens onleesbaar onderin de hoek staat de prijs en de voorwaarden en voor je het weet krijg je 5 sms'jes a 1,5 euro.

Als mijn telefoon een geluid afspeelt als ik wordt gebeld vind ik het prima. Meer is toch onzin.

Ik zal zelf nooit betalen voor een ringtone. Ik kan me prima vinden in degene die op mijn telefoon staan. Maar ik heb voor een kennis wel eens wat gedownload. Veel keuze en allemaal gratis.

Bronnen:
http://www.mobile9.com/

Wanneer ze het maar flashy, mooi genoeg laten zien. Dan denken jongeren nog wel snel "Oh dat moet ik dus hebben." Vervolgens zitten ze vast aan een abbo. Waarom ze zo iets zeggen op het eind, omdat het wel moet. Anders houden ze mensen voor de gek. Maar ze doen het zo tussen neus en lippen door dat jongeren denken "ach wat zal 't". en Jamba er maar lekker op in spelen.

Volgens mij moet je vrij achterlijk zijn als je zoiets koopt.

Mijn dochtertje vond dat kuikuikuikuikuikentje vorig jaar zo leuk, dolle pret. Mijn mobiel kan zelf een ringtone opnemen, dus ik-kuik-ik-kuik-ik-kuik-ik-kuik-ik-kuik-ik-kuik-ik-ook-te dat zo op mijn mobiel, en heb er geen cent voor betaald. Jammer voor Jamba.

Vaak resulteren dit soort reclames in een peperduur abbonement die je moeilijk kwijt raakt. terwijl je maar een keer reageert.

ik denk dat de meeste klanten van dit soort diensten kinderen van de leeftijd 10-14 jaar zijn die net de 1e mobiel hebben gekregen en via de reclame in verleiding worden gebracht om die sms'jes te sturen. Het valt ook op dat de Jamba reclames vrij vaak te zien zijn op de zenders TMF/MTV en nickelodeon/JETIX. En veel minder op de andere zenders.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100