Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand welke apparatuur er gebruikt word om verborgen camera grappen op te nemen?

Weet iemand welke set-up ik moet kopen om verborgen camera grappen op te nemen. Ik heb het dan niet over een camera die je in je jaszak hebt maar 1 die op afstand geplaatst moet worden, daarom moet er dus ook een apparaat bij zitten die het stem geluid op kan nemen. Weet iemand waar ik zoiets kan aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
879
Antoni
9 jaar geleden
Misschien is dat soort apparatuur te koop bij een spyshop. Deze http://www.spyshop.nl/ bijvoorbeeld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Eerst moet je kijken hoeveel geld je ervoor kwijt wilt zijn.
Hoe duurder hoe beter neem deze als voorbeeld
1 Jaar Spy Camera. €789,95 (BTW inbegrepen) 365 dagen standby op één batterijlading Scherpe beelden (720x480 @ 30 fps) Moderne PIR bewegingsdetectie Uitgebreide configuratiemogelijkheden
Of deze
Kapstok Camera. €169,94 (BTW inbegrepen)
Neemt discreet alles in hoge kwaliteit op (1280x960) Slimme bewegingsdetectie Eenvoudig in gebruik

Het licht er dus helemaal aan hoeveel geld je er voorover hebt. De duurste is in dit geval het beste.

Kijk zelf ook maar eens rond op:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mischien was het een raspberry pi met camera module; hij is zo groot als een pakje kaarten(zonder camera )

Toegevoegd na 1 minuut:
Een pakje speelkaarten*

Toegevoegd na 5 minuten:
Komt bij elkaar uit op 60 euro (weet niet of hij geluidopneemt dan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding