Hoe kan het dat bestanden andere titels hebben in Finder dan op mijn televisie?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik gebruik een WD TV Live. De bovenste foto zijn de bestanden hoe ze er op mijn televisie uitzien. En de onderste foto hoe ze er in Finder uitzien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Finder laat gewoon de bestandsnaam zien, en de WD-TV Live de metadata in het bestand, denk aan een MP3, die kun je tot alles hernoemen, maar in een muziek player kom dan toch(als deze goed getagged is) de artiest en titel én album tevoorschijn... het toverwoord is metadata.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kortom, het valt niet te wijzigen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja tuurlijk wel, open deze bestanden in VLC(gratis te downloaden voor mac&pc) en je kunt daar de metadata aanpassen en het bestand opnieuw bewaren.