Ik heb me geabonneerd op Netflix maar geen enkele film of serie wordt ondertiteld. Klotp dat of vergeet ik iets aan te vinken ?

Toegevoegd na 22 uur:
Ik heb ook een LG smart Blu ray speler en daarop krijg ik wel Netflix met ondertitels. Het gekke is dat ik op mijn nieuwe smart LG TV geen instelmogelijkheden voor ondertiteling te zien krijg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Via pc? Heb je proxy?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan je inderdaad rechts onderin aan en uitzetten daar staat een soort vierkant "tekstballonnetje".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook is het wellicht handig te vermelden via welk apparaat je Netflix kijkt. TV/PC/Mediaplayer/Console?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://help.netflix.com/nl/node/372
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bekijk Netflix via mijn LG-Televisie
Ritsuka
9 jaar geleden
een smart-TV? Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ondertiteling inschakelen op de meeste Blu-ray spelers, digitale tv's en streamingplayers: Start de Netflix-app.
Selecteer de film of tv-serie die je wilt afspelen.
Selecteer Audio en ondertiteling (Audio & Subtitles) in het optievenster.
Selecteer je voorkeursopties voor audio of ondertiteling.
Druk op Vorige (Back) om terug te keren naar het optievenster.
Selecteer Afspelen (Play).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook een LG smart Blu ray speler en daarop krijg ik wel Netflix met ondertitels. Het gekke is dat ik op mijn nieuwe smart LG TV geen instelmogelijkheden voor ondertiteling te zien krijg.

Antwoorden (1)

In prinicipe gaat dit automatisch als je een abonement hebt bij Netflix.nl, heb je je (per ongeluk) geregistreerd bij netflix.com sta je ingeschreven in de USA en krijg je geen ondertiteling.
Om je ondertiteling aan te zetten, zet je de film/serie aan die je graag wilt bekijken. Als je dan met je muis over het scherm gaat, krijg je als het goed is een balk in beeld waar je mee kunt pauzeren etc. Rechts zit dan een knopje waarmee je Nederlandse ondertiteling aan kunt zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de typefouten :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Je komt automatisch op de NL Netflix site, of je moet op je pc een soort proxy hebben.
Maakt niet uit waar je je account aanmaakt, Netflix kijkt gewoon naar je land van herkomst met IP, is dat een land waar zij de dienst aanbieden, dan krijg je het aanbod uit dat land.
Je kunt dus ook op vakantie kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat gebeurt er als je in VK/VS op vakantie bent? Ziet ie jouw dan als Nederlands abo, inclusief ondertitels of krijg je dan geen subs omdat je dan als Engelssprekende gezien wordt. Of is ondertitel vrij aanpasbaar. Dus ook voor een Duitser die hier woont en werkt en als ie met zijn in NL aangemaakte abonnement in Italië op vakantie is gewoon Duitse ondertitels (of zelfs audio) kan krijgen??
Ritsuka
9 jaar geleden
als je op vakantie bent in Amerika, dan krijg je het Amerikaans aanbod te zien. Ook alleen Engelse ondertiteling dus.
Je krijgt het echt te zien zoals iedereen in dat land het ziet, maakt niet uit waar je account vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat stom zeg. Althans van het aanbod wist ik(rechten, wat in de VS veel beter geregeld is natuurlijk), maar dat het kiezen van subs niet gewoon goed geregeld is.... Echt weer zo'n geval wat niet aan de techniek te wijten valt, maar aan de uitvoering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.netflix-nederland.nl/netflix-in-het-buitenland/ en ook de ondertiteling zal niet in het Nederlands beschikbaar zijn. Dat is minder, Dus ze snappen zelf ook nog dat ze niet echt jofel bezig zijn...