Kan je ergens op internet live tv kijken?

dus geen uitzendinggemist oid, maar echt live tv. Is dat gratis en moet je daarvoor iets downloaden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (8)

De verwachte toekomst is dat televisie meer en meer naar internet gaat, en je ook enkele dagen de tijd hebt om iets te bekijken. Maar dat vroeg je niet. Ik kijk wel halsreikend uit naar het antwoord!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Digitale zenders van de publieke omroep kan je live via het internet bekijken op de volgende link. Andere zenders helaas nog niet. Maar dit is wel een leuke site als je bijvoorbeeld Politiek 24 wilt zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijna alle regionale omroepen in NL hebben live TV op hun website.
AWM
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de Nokia N96 heb ik een erg goed beeld van de TV zenders die doorgegeven worden...

En ook dit gebeurd met/via het internet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor hoeveel zenders wil je hebben?
Er staan er wereldwijd meer dan 3100 op wwiTV.com,
waarvan ruim 100 nederlandse. Alleen niet alles wat je wil, dus geen NL1, 2 en 3 en zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier staan ook redelijk wat live-feeds, maar ook geen van NL123
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
www.gptv.nl Live streaming van de regionale commerciele omroep in Friesland