Mijn TV heeft de mogelijkheid om een USB-stick te lezen. Als ik echter een SD-kaart in een card-reader steek herkent de TV geen USB. Wat doe ik fout?

Mijn foto's staan op een SD-kaart. Nu zet ik die eerst op een USB-stick en bekijk ze dan op TV. Maar dat is redelijk omslachtig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet niks fout, dat is normaal, TV's hebben geen oneindige lijst aan drivers. Ze kunnen wel simpele massaopslag apparaten als usb-sticks herkennen. Je tv herkent je camera ook niet als je hem via USB aansluit.

Het beste antwoord

Een cardreader is geen usb stick. De TV herkent dat apparaat blijkbaar niet.
Misschien(!) werkt het als je een usb stick hebt waar een SD kaart inpast (meestal passen daar alleen microsd's in.