Werkt anti verouderings ook bij kinderen?

Blijft een kind dan ook echt langer jong?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (8)

Nee, je kunt de tijd niet stoppen. Het is alleen een fancy naam voor huidcreme die ervoor zorgt dat je huid jonger lijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, want het werkt ook niet bij volwassenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+!
En waar die min nou voor is snap ik echt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die min snap ik ook, dus weer een plus van mij.
Vanaf de geboorte kun je beginnen met het smeren van hydraterende producten. Gebruik echter enkel een baby/kinder lijn. Ga geen anti-veroudringsproducten gebruiken want daar is de babyhuid niet voor bestemd. Het klinkt overdreven maar het is zelfs super goed op daar al zo vroeg mee te beginnen. Later hoef je de huid pas te gaan voeden en nog later verstevigen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- das niet waar. Je moet zulke producten niet gebruiken als je huid dat niet nodig heeft. Onnodige cremes smeren, doet de huid juist verouderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je aandelen Nelleke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe maar liever niet.. je kan beter de huid zelf een balans laten maken..
Mocht je toch een gevoelige of droge huid hebben, dan is het wel fijn om iets te smeren.
Nee, en dit is ook echt af te raden.
Creme's moet je alleen gebruiken wanneer je huid dit nodig heeft. Anti-aging producten moet je dus alleen vanaf een leeftijd gaan gebruiken dat je huid het echt nodig heeft. En dan ook alleen wanneer je merkt dat je het huid het kan gebruiken.
Onnodige creme's smeren laat de huid alleen maar sneller verouderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je cremes bedoelt............?

Nee, anti-verouderingscremes helpen niet.
Mijn moeder heeft nooit iets anders op d'r gezicht gesmeerd dan hooguit wat nivea en die had tot op
hoge leeftijd een prima huid.
Hoera, want het zit er dik in dat dat voor mij ook gaat gelden. Je hebt de huid die je meekrijgt, zit in je genen.

Je moet kinderen niet onnodig met troep besmeren.
Wel met anti-zonnebrand met een hoge beschermingsfactor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die z.g.n anti veroudering creme's helpen totaal niets,kost je alleen maar veel geld!
Mijn oma deed vroeger altijd uiercreme op haar gezicht,en haar gezicht zag er nog best goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anti-verouderings wat?

lijkt me van niet however.
als het om verzorgingsmiddelen gaat
kan het m.i. ook niet echt kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anti-verouderingsproducten stoppen de veroudering niet, ze maken je ook niet jonger, maar ze vertragen in sommige gevallen het verouderingsproces wél.
Echter, dit is alleen het geval bij mensen met een oudere huid, de mensen waar deze producten voor zijn ontwikkeld.
De crèmes bevatten o.a. zuren die op de huid inwerken wat bij de oudere huid de celvernieuwing stimuleert, dit doet een oudere huid niet meer zo goed zelf, daardoor ontstaan rimpels.
Bij een jongere huid werken deze ingrediënten juist averechts.
Een jongere huid herstelt zich uit zichzelf al optimaal, als je je hiermee gaat bemoeien verpest je alles.
De jonge huid zal zich bij een regelmatig gebruik van anti-rimpelcrèmes niet meer zelf herstellen.
Dus als het ware zou een anti-verouderingsproduct een kinderhuidje alleen maar sneller doen verouderen.

Aangeraden wordt om rond je 30ste pas te beginnen met anti-rimpelcrèmes, of eerder, als er dan al rimpels verschijnen.

Als de huid van een kind wat droog is, gebruik dan een vochtinbrengende crème, zonder onzin.
Dat kan helemaal geen kwaad, integendeel.