Als je in belgië woont en telenet hebt kan je de app genaamd yelo downloaden. Even inloggen via je telenet account en je kan live tv kijken op je ipad/iphone. Het aantal zenders is wel beperkt. Voor de rest zou ik het niet weten of er zo nog apps bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen onzin antwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin? Het is gewoon zp
Amadea
13 jaar geleden
Nou, als je de andere antwoorden leest - die bovendien gemotiveerd zijn, in tegenstelling tot dat van jou - dan is het wel degelijk mogelijk.....
Wel mogelijk via Windows media streaming bijvoorbeeld van ziggo of UPC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. De meeste regionale omroepen hebben app uitgebracht die je gratis kunt installeren. Daarmee kun je live radio luisteren en TV kijken.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heten die apps dan?
escape
13 jaar geleden
Zoek op RTV, dan vind je ze wel...
Als jij upc in huis hebt, kun je de gratis upc tv app downloaden.