Ik kan het nog niet uitleggen, maar het is wellicht handig om de film te tonen.....en dan een uitleg te geven

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor mij is het duidelijk dat verblijf van vader in zijn eigen huis niet meer mogelijk is en dat helaas een opname in een tehuis moet geschieden. Een triest afscheid van je eigen vertrouwde omgeving!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De jongen die in de trein zit, komt een oma tegen die graag met hem wil praten. Ze komen erachter toch erg veel dezelfe interesses te hebben, en spreken af de volgende dag gezellig uit eten te gaan. Wanneer de oma en de jongen voor het eerst zoenen komt er een man binnen met een pistool. Hij vermoord de oma en neemt de jongen mee. Hij moet boeten voor wat hij gedaan heeft. Hij word in een donkere kelder gegooid en verhongerd.