Eind jaren 60 was er een kinderserie die speelde in roemenie

ik weet alleen nog de eindscene en dat vergeet ik nooit meer. het is een bomenvlot bedoelt voor de zagerij met daarop een vader met zoon van ong 8-10jr op een traag stromende rivier en de camera staat hoog op berg en zoomt langzaam uit terwijl de jongen breed staat te lachen en de vader met hout het vlot stuurt. terwijl de camera uitzoomt en het vlot steeds kleiner word zie je de prachtige natuur van roemenie. niemand hier, maar ik heb ook rondgevraagd in roemenie weet wat ik bedoel

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je hier al gekeken: www.canonvandekindertelevisie.nl Toegevoegd na 6 uur: Of het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid beeldengeluid.nl. of je kunt t bezoeken in Hilversum

Ik heb die serie ook gezien. Ik weet alleen nog dat het zich in een bosrijke omgeving afspeelde en dat de acteurs zo'n vilten hoedje ophadden. Het leek wel een afgeplatte eierdop. Waar het allemaal om ging in deze serie weet ik niet meer. Als ik aan series uit mijn jeugd denk dan moet ik ook altijd aan deze serie denken.

misschien is het te vinden op deze site. succes http://www.home.versatel.nl/amnnsri/rtv.htm

Je kunt ook nog zoeken op kindertv.net Ik heb al even voor je gekeken, maar ik kan het zo niet vinden, misschien kan je er wat mee.

Bronnen:
www.kindertv.net

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100