waar blijven de kandidaten van wie is de mol?

Iedere week gaat er een kandidaat uit Wie is de Mol. Het kan niet zo zijn dat die een enkeltje NL krijgt, toch? Anders zou in NL direct bekend zijn wie de mol is. Wat zou er met die kandidaten gebeuren? Zitten ze met zn alleen in een hotel ergens tot aan het einde van het programma?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
6.3K

Antwoorden (2)

Het vertrek en de aankomst van de kandidaten is natuurlijk geheim. Sterken nog: wie de deelnemers zijn dat is vooraf nog een geheim. Daarnaast zijn de deelnemers weliswaar bekende Nederlanders, maar ze zijn nou ook weer niet zo bekend dat hele drommen mensen ze op staan te wachten wanneer ze terug komen.

En 14 dagen op Schiphol gaan posten, niet wetende wie met welke vlucht uit welk land terug komt... ?!? Theoretisch kan het, maar het is zoveel eenvoudiger gewoon de uitzendingen te kijken.

De optelsom van alle geheimen, de relative annonimiteit én nog eens de contracten die lekken verbieden zorgen er samen voor dat het Grote Geheim ook echt geheim blijft.

Natuurlijk heeft de direkte familie van een kandidaat wel door dat hun naaste wel of niet snel terug is, maar ook zij hebben geen idee hoe het met de andere kandidaten gaat.

Toegevoegd na 15 minuten:
Om het antwoord concreet te maken: kandidaten die een rood scherm krijgen gaan dus écht rechtstreeks naar huis.

Dat kwam gisteren in de laatste uitzending van Wie is de Mol ook naar voren in het gesprek van Jenifer Hoffman die dus na de grote oversteek onmiddellijk weer kon vertrekken. Zij had "maar een heel klein stukje van de Philippijnen gezien."
Ze gaat iedere week op tv naar huis maar dat betekent dat er bij de opnames om de dag iemand naar huis gaat ongeveer. Die zetten ze wel een paar dagen nog in hotel soms of die persoon gaat nog zelf ergens even vakantie vieren. Het is echt niet zo dat de eerste persoon al na 5 dagen (heen en weer vliegen telt mee) weer thuis voor de deur staat, dat is funest voor het programma. Bij programma's als expeditie robinson bleven soms de laatste afvallers ook langer daar in de buurt. Ik denk dus dat Jennifer meteen op een vliegtuig is gezet terug naar bijv HongKong om nog een dag of wat met de eerste afvallers te zijn voor ze naar huis gingen?