Welk nummer gebruikten ze voor de National geographic channel reclame? (zie video)

Deze reclame ging over zeeleven, alles wat in zeeleeft, zeeleeuwen, pinguins, roggen die uit het water springen, octopussen, etc

Deze reclame is al van 2012, maar ben naarstig op zoek naar het nummer, zoals velen op youtube ook opzoek zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik heb meerdere keren in deze video geprobeerd een fragment uit te zoeken zonder dierengeluiden op de achtergrond, en vervolgens de app ''Shazam'' gebruikt om ernaar te luisteren. Deze app herkent nummers, echt heel handig! Helaas herkende de app hem niet, zelfs niet na vier keer proberen. Je kunt dus aannemen dat National Geographic deze muziek heeft ontwikkelt of laten ontwikkelen, speciaal voor deze reclame. Helaas, sorry! Om er zeker van te zijn kun je zelf de app uitproberen, wie weet heb je nog geluk. Succes!