Waarom worden sommige kinderen uitgekozen bij The Voice Kids om een blind audition te doen en andere niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3.3K

Antwoorden (5)

Omdat ze goed zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het ene kind beter zingt dan het andere en daarom mag de een wel en de ander niet.
12 jaar geleden
Omdat je wel duidelijk getalenteerd moet zijn om auditie te kunnen doen. Het is bij kinderen een nog zwaardere klap dan voor volwassenen om op het podium te mogen staan en vervolgens te worden afgekraakt. Dat kan je beter voorkómen door van te voren al te selecteren. Alleen degenen die echt kans maken laten optreden. En de kandidaatjes die alleen door hun naaste familie bejubeld worden binnen hun eigen huismuren laten ontdekken dat hun talent toch niet zo geweldig is...
Amadea
12 jaar geleden
Omdat The Voice en The Voice Kids niet is gemaakt om kijkers te entertainen door het afmaken van mensen die denken dat ze kunnen zingen maar dat niet kunnen.

Andere programma's doen dat wel maar TVOH en TVK richt zich dus alleen op talenten, alleen de beste kinderen die ook niet te verlegen zijn en kans hebben om een ronde verder te gaan gaan dus door naar de blind auditions.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, het is soms gewoon een willekeurige keuze. Niet iedereen kan op t.v. komen. Het is niet zo dat alleen de beste worden laten gezien. In sommige gevallen is dat wel zo. Maar de mensen van de montage kiezen het meest voor afwisseling. Dus de ene keer een goede, spannende en de andere keer een iets mindere kinderen.