Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor muzieknummer is dit van Utopia?

Vandaag (30 januari 2014) is er een aflevering van Utopia bezig.
Ik had zojuist een muzieknummer gehoord in het programma zelf, maar ik weet niet meer van weet hoe die heet.
In het begin hoor je een pianostuk en volgens mij is de eerste tekst die de zanger zingt: 'Empty, spaces, they will dissapear.'
Maar ik weet niet zeker of die dit zingt.
Het is een jongen die dit zingt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

"Lotus flower" van Radiohead.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het antwoord zal vast kloppen,
Als je het toch over Utopia muziek hebt: De titelsong is Say Heaven Say Hell van Miss Montreal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan me overigens erg moeilijk indenken dat Radiohead toestemming heeft gegeven hun muziek voor zoiets te gebruiken... Laat ik maar hopen dat dit meer mensen heeft getriggerd wat meer van Radiohead te luisteren... ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nope guys!
Sorry, de 2e zin had ik toch fout. Het is namelijk een ander muzieknummer. Ik heb het zelf na zoveel uur kunnen vinden.
Vraag me niet af hoe, maar het is gelukt.
Het was: Backstreetboys - Incomplete.
De tekst luidde als volgt: Empty, spaces, fill me up with holes.
Duss... helaas :P .
In ieder geval bedankt voor de moeite! :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@RGroot . Ja dat weet ik :) .
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt dan maar beter de vraag verwijderen, xEsther8. Want de verkeerde informatie misleidde ons.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, ik wist niet precies wat voor een tekst het was, dus daarom vroeg ik het ook. Staat er ook onder dat ik niet zeker wist of die dat precies zong.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding