Mogen de mensen die een huis makeover krijgen in eigen huis en tuin het interieur kosteloos houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.1K

Het beste antwoord

Als je die op TV bedoeld dan "ja". Het is een (sluik)reclame voor het bedrijf die de meubels levert. Veeal zie je het bedrijf voorkomen met de wagen om ze te leveren waar de bedrijfsnaam op staat of je ziet de presentator inslaan bij de zaak zelf.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedrijf betaalt geld aan EHeT om die reclame te mogen maken.

Andere antwoorden (2)

Hiervoor wordt een bedrag afgesproken wat je zelf moet betalen het is niet geheel gratis.
11 jaar geleden
Vaak krijg je gratis de arbeidstijd etc maar moet je wel zeker de inkoopsprijs betalen voor de spullen en ja dat houd je dan natuurlijk.

Toegevoegd na 2 uur:
Er zijn kleine artikelen waar op deze manier reclame voor wordt gemaakt (de artikelen bij de straat van de week bijv bij Eigen Huis en Tuin) en die zijn echt gratis.

Een hele makeover is echt niet gratis. Ik heb mij wel eens kunnen opgeven voor het verbouwen van een zolder (niet gedaan) en daar stond ook echt bij dat de materiaalkosten voor jezelf waren. Natuurlijk mag je het houden, ze trekken het er niet vervolgens weer uit (kost teveel geld om het weer netjes te maken).