Waar ging deze tv reclame over: Wat heeft mevrouw gewonnen, een makreel?

Van welk bedrijf, supermarkt, etc was de reclame waarin er door een man werd gezegd: Wat heeft mevrouw gewonnen? Een makreel!
Ik geloof dat dit zo ongeveer de tekst was.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het was een reclame uit begin 2005 over kraskaarten bij Albert Heijn. Behalve een makreel (waarmee dus geadverteerd werd) kon je ook bijvoorbeeld een ontbijtkoek, 5€ beltegoed voor een AH Mobiel, of 5 Airmiles daarmee winnen. Ze noemden het 'de krasweken'.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!