Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke video bestand formaten kunnen de nieuwe TV's van Sony en Samsung lezen via het netwerk; maw, heb ik nog een extra mediaspeler nog of niet?

Ik wil een nieuwe TV met de mogelijkheid om video, foto en muziek er naar toe te streamen. foto en muziek geloof ik wel, maar er zijn zoveel verschillende video codecs. Is er een lijst met video formaten die door de beide merken worden ondersteund door de ingebouwde mediaspelers of moet ik toch een mediaplayer zoals AC ryan of popcorn ertussen zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Foto's en muziekbestanden worden door veel tv's ondersteund.

Er zijn niet veel videoformaten die worden ondersteund door een tv. AVI en MP4 worden meestal ondersteund maar een .MKV bijvoorbeeld bijna niet. Om echt alle soorten & HD te kunnen afspelen heb je een mediaspeler nodig om te streamen naar je tv. AC Ryan is een goed merk hiervoor.

Je hebt 2 soorten mediaspelers: Mediaspelers met en zonder ingebouwde Harde schijf. Het beste wat je kunt doen is een mediaspeler zoeken met ingebouwde schijf dan hoef je niet over kabels aan te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding