Waarom zijn sommige detective-series zo moeilijk te volgen?

Er spelen zoveel personages dat ik soms de draad al snel kwijtraak.Als je even naar de toilet moet bijvoorbeeld snap je er al niets meer van.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je voorbeelden geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijvoorbeeld Engelse detectives zoals Midsummer Murders of sommige afleveringen van A touch of Frost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Digitale tv met een pauze knop is een uitkomst in zo'n geval, kan je rustig even iets anders doen en daarna verder kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben we helaas niet nelly3.

Antwoorden (1)

Als het simpel zou zijn dan denk ik dat het voor de gemiddelde detective liefhebber lang zo spannend niet zou zijn.
Het is juist leuk dat je zelf gaat meedenken met dat soort series. En dan moet het niet te doorzichtig zijn natuurlijk..

(Dus je kunt beter tijdens het reclameblok toiletteren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen reclameblok en het gaat niet om het meedenken.Er komen zoveel mensen in voor dat je echt niet meer weet wie'' wie'' is.Bij''Morse'' en ''Lewis'' bv.