waar kan ik het open net van foxsports vinden op mijn tv?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zenden volgens mij wel alleen digitaal uit dus als je nog analoog kijkt via de kabel ga je hem niet vinden

Antwoorden (2)

Als je het niet vanzelf tegenkomt, dan is het goed om de zenderindeling eens opnieuw te laten afwerken door je TV. Kortom kanalen zoeken. Die komen er niet vanzelf bij, die moeten door je TV worden gevonden en opgeslagen bij een rondgang over de frequenties.

In de regel heet dit iets van Instellingen -> Zenders -> Automatisch zoeken.

Toegevoegd na 38 seconden:
In sommige regio's wordt deze zender tijdens sommige tijdvakken vervangen door een regionale zender zoals AT5 of RTV Noord-Holland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anders kijk je op de website van je tv provider en daar staat een zenderlijst, meestal en op welke frequenties of kanaalnummer, zo kan je hem altijd nog handmatig instellen. succes!