Mag letterlijk "iedereen" meespelen met een bingokaart of alleen als je lid bent van de postcodeloterij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Het liefst hebben ze dat graag bij de PostcodeLoterij, dat iedereen meespeelt met de bingokaart actie ...

Alleen is dat gekoppeld aan de MiljoenenJacht (dat spel met die koffertjes van Linda de Mol) en dat is weer gekoppeld aan deelname aan de PostcodeLoterij.

Dus, om mee te kunnen spelen in de andere onderdelen van het PostcodeLoterij circus waaronder de MiljoenenJacht en de Bingo, moet je tenminste één PostcodeLoterij lot kopen en ben je dus deelnemer in de PostcodeLoterij.

Om de 'gratis' Bingo kaart te activeren moet je akkoord gaan met de bepalingen van de PostcodeLoterij en je daarvoor aanmelden.
Je wordt dan geacht per trekking tenminste 1 lot te kopen wat middels automatische incasso van je rekening wordt afgeschreven. Meerdere loten kopen mag ook (graag zelfs) en je mag zelf ook de postcode bepalen waarmee je wilt meespelen.
Dat hoeft dus niet de eigen postcode te zijn. De PostcodeLoterij bepaalt echter het uitgegeven volgnummer in de serie. En dat nummer is weer bepalend voor de hoogte van de gewonnen prijzen als de postcode als winnend getrokken wordt.

Opzeggen kan steeds na iedere trekking met inachtneming van 1 maand opzegtermijn, dus de eerstvolgende trekking na de opzegging speel je nog mee en moet je dit ook betalen.