waarom om de 5min reclame ?

ik zit op SBS6 een film gezzelig te kijken.

Lekker liggen , en chips en drinken.
Zit ik diep in die film, krijg ik reclame.

Zo kan je toch niet goed kijken ?

En zo duurt die film toch veel langer...

Toegevoegd na 1 minuut:
Snel beantwoorden ik heb nog 3 minuten :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
3K

Het beste antwoord

maar ondertussen ben je toch hier?daar is de reclame voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk liever die film in 1 keer af :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 was van mij hoor.

Andere antwoorden (14)

Ze proberen de reclame langer te maken dan de film... De film kost geld en de reclame levert geld op...

En als de domme Nederlander het pikt, dan is alles heel goed geregeld...

Ik kan geen film kijken op TV, want ik geloof die niet eens, maar die reclame, daar pas ik voor... Ik eer mijn verstand te zeer om dat te laten vernielen door die onzin van de reclame en trouwens ik heb het veel te druk met GV... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja leuk hier he :-) Alleen ik mis een chat-room. om even van al die vragen te ontspannen :p
Ja dat is verdomd irritant. En als iedereen dat station uit zou zetten, dan zouden ze daar mee ophouden.
Het blijkt helaas dat het merendeel van de kijkers dat voor lief neemt, dus gaan ze door met deze vervelende manier van geld verdienen, die ooit in Amerika is begonnen...
AWM
14 jaar geleden
omdat die voor veel inkomsten zorgen anders moesten wij veel en veel meer betalen om tv te kunnen kijken en ik vind het nu al schandalig duur
vandaar die reclame
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je even rustig wat te drinken pakken ,of naar toillet zonder iets te missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik geen 5min voor nodig..
Als iedereen die het zat is ophoudt met naar die zenders te kijken - omdat er zoveel reclame is - zal het voor zo'n zender niet interessant meer zijn om het op die manier te doen. Maar je blijft toch hangen, dus voor die zender is het verder niet interessant wat je ervan vindt.

Dit is echt iets - als je het er niet mee eens bent, zijn er voldoende alternatieven. Andere zenders, DVD's, internet, noem maar op. Maar zolang je braaf blijft kijken ondanks de frustratie, komt bij hun gewoon het geld binnen. En daar doen ze het voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de baten (geld) voor de omroep groter zijn dan de lasten (kijkers verliezen - die gaan naar de PC).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een film aantrekkelijk en spannend is. Maken in tussen veel reklame. i.v.m de kijker op die zender blijft kijken..
En trouwens met reklame maken. verdiend ook veel geld. speelt ook een belangrijke rol...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ziet het verkeerd. Waarom is er zoveel film tussen de reclames door? Zo gaan ze tegenwoordig te werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar de film tussen de reclame is leuk hahaha tenminste vind ik en reclame is handig als je naar de wc moet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk sinds de commerciele zenders begonnen zijn met het onderbreken van een film er niet meer naar.

Als je UPC hebt of Ziggo met in het pakket Sci Fi Channel kan je een film volgen zonder reclame.
Je moet wel van science fiction, fantasy of horror houden.
Ik neem af en toe een film op van Sci Fi Channel met de UPC Mediabox en bekijk de film dan later.

UPC heeft nog meer filmzenders in het uitgebreide pakket zoals Hall Mark, TCM, MGM en 13th Street.
Ik weet niet of deze zenders films uitzenden zonder reclame omdat ik alleen Sci Fi Channel kijk.

Volgens mij is SBS 6 allang gestopt met het onderbreken om de 5 minuten van een programma, vanwege de enorme klachten hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Commerciële zenders maken televisie omdat ze er geld mee kunnen/willen verdienen. Niet omdat ze ons een film willen laten zien. (Er zijn wellicht uitzonderingen)

Ze zullen net zoveel reclame laten zien, als ze mee weg komen (als ze slim zijn).

Ze zullen voortdurend op zoek zijn naar een formule waarmee zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk reclame zien.

Dat is het spel, zo zijn de regels...
14 jaar geleden
ja het is inderdaad irritant,maar aan de andere kant,je kunt da iets lekkers uit de keuken halen even naar het toilet gaan zonder dat je iets van de film mist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dirk;

Dat heet commercie. Ik vraag me af of ze niet meer kijkers zouden trekken als ze een film bijvoorbeeld in drie vaste blokken van een halfuur zouden uitzenden. De reclames vormen dan een natuurlijker soort pauze en worden dan waarschijnlijk als minder storend ervaren. Ik vind een film op de publieke zenders die zonder reclame wordt uitgezonden namelijk ook niet alles; ik gun me soms geen tijd om een drankje of knabbeltje (van de adverteerders!) te pakken in de angst iets te missen. Maar die adverteerders zullen daar wel weer anders over denken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondertussen kun je nog wat dingen doen bijv naar de W.C
een extra deken pakken
maar ik vind reclame ook heel vaak lastig dus ja