wat zeggen ze aan het eind van de hornbach reclame.

Ik versta gwn aha jaja jipijipi jee maar dit is denk ik ni waar, wat zeggen ze nou eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
15.3K

Antwoorden (2)

Toch is het wel waar, min of meer, ik zou het als "ai ai jippie jippie jee" omschrijven. Het is een tekst die normaal gezongen wordt op de melodie van "She'll be coming 'round the mountain", zie de (Engelstalige) bron. Daar staat dat de Britten de tekst "ey ey yippie yippie ey" gebruiken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voorbeeld van het liedje: http://www.youtube.com/watch?v=yd4eUNblR4w
gvrox
12 jaar geleden
Blijkens hun eigen website willen ze zich op de spelling van die kreet niet laten vangen, maar ik hoor er duidelijk Nammajaajajippiejippie jeeh in.

De firma zelf verkoopt allicht schietloden en waterpassen, maar ‘stelt’ de spelling met veel speling:
“Kammajaajajippiejippie jeeh! Of was het nou Jippie jaja? Iedereen kent het sound-logo van Hornbach, maar hoe het nou daadwerkelijk klinkt?! Ach wat maakt het uit!” [...]

Toeterbeek? Toetternietoe!