interactieve tv kpn

wij denken er sterk over om interactieve tv van kpn aan te gaan schaffen. We hebben nu digitale tv van ziggo. Op div fora staan slechte berichten over 't gebeuren van kpn. Wie heeft er ervaring met interactieve tv van kpn? Wat zijn je ervaringen? En kijk je via lcd of plasma of nog gewone tv?

Toegevoegd na 48 minuten:
ik bedoel dus interactieve tv en niet digitene

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

als je dan toch interactieve tv wilt is die van ziggo op dit moment het aller best kost alleen wel 16.25 p.m. en een contract van 2 jaar en decorder van 130.00 maar dan heb je wel wat tevens is je decorder een harddiskrecorder waarmee je 80 uur kan opnemen als ik jullie was bleef ik bij ziggo ik heb beide diensten gehad en ziggo is gewoon compleet en altijd goed!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat klopt maar kwaliteit bij ziggo is daar in tegen ook vele malen beter

Andere antwoorden (3)

Als je de dienst genaamd Digitenne bedoelt kan ik je dat afraden. Ik weet uit betrouwbare bronnen dat het een dienst is die in het leven is geroepen om het hoofd te bieden tegen de UPC's en Ziggo's in deze wereld maar ondergekapitaliseerd en met een zeer beperkt en weinig krachtig netwerk. Ik zou hier niet op wedden omdat storingen en ontvangstproblemen schering en inslag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Interactieve TV is geen Digitenne.
Digitenne van KPN is op zich best een leuke dienst. Wij hebben 3 ontvangers waarvan er een af en toe last heeft van storingen van scooters. bij onweer hebben ze alle 3 wat last van haperingen. Je kunt het tegenwoordig wel een bepaalde periode proberen zonder kosten dus dat is misschien een optie. Je moet er wel rekening mee houden dat digitenne een stuk minder kanalen aanbied dan ziggo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interactieve TV komt je huis binnen via je ADSL verbinding. Het werkt sowieso alleen maar als je binnen een bepaalde afstand van de telefooncentrale zit. Maar zelfs dan ben je niet verzekerd van een storingsvrije ontvangst. In theorie zou zo een dienst kunnen werken, maar in de praktijk zijn de ADSL-lijnen zo 'overboekt' dat de constante stroom data die nodig is niet altijd ongestoord aankomt. De KPN probeert dit product al jaren in de markt te zetten, en het wil maar niet lukken. Afrader.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om nog maar te zwijgen dat je een KPN of Het Net internet verbinding nodig hebt. 20 Euro voor 1.5 mb vind is te veel (ze weten het wel leuk te verpakken met aanbiedingen). Per saldo is KPN op gebied van internet en telefonie erg duur.