Is grace dood in desperate housewives, ze was toch de dochter van Gabriel???

Sorry maar heb het al heeel lang niet meer gevolgd....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Volgens mij wel, de behandeld nu een of andere pop als echte baby en een of andere man zegt dan: 'Dit is Grace niet.'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De = ze.
Nee, door een onhandige actie van Gabriël zijn haar ouders gevlucht/gedeporteerd naar een heel ander deel van de VS/Mexico. Ze zijn er dus nog wel, maar wonen niet meer in de buurt. Die pop is ter compensatie.

Toegevoegd na 7 minuten:
Even wat meer details: door Gaby wordt Hector opgepakt en omdat hij illegaal is, wordt hij teruggestuurd naar Mexico. Daarop wordt zijn vrouw heel bang (zij is ook illegaal) en gaat ze naar Texas om dus (1) de immigratiepolitie te ontlopen en (2) aldaar te wachten op Hector's volgende pogingen om weer illegaal de grens te passeren terug in de VS.