Wat eten Geer en Goor als ontbijt; spinazie met .....?

Uitzending van donderdag 10.10.13 om 21.00 uur op RTL4.
Gordon maakt een ontbijt klaar, hij begint met spinazie, volgende beeld is etend in de tuin, de rest zien we dus niet. Geer gooit een doosje kaas naar Gordon... Wat ligt er behalve spinazie op hun bord?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
10 jaar geleden
avocado en banaan? Als je dat in de blender pureert krijg je een ontbijtsmoothie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt gebakken ei met daarop spinazie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, Amadea "op hun bord".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou kunnen Doki, hij was ook met een pan bezig...

Het beste antwoord

Als ik het goed zag bakte Gordon een ei en deed ie daar spinazie op zodat die mee bakt met het ei. Denk dat ze daarover kaas gestrooid hebben, wat Geer naar Gordon gooide.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, het was dus een gebakken ei [met spinazie en kaas erover heen].
Dank je.