Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik alle seizoenen van ONM (Onderweg Naar Morgen) kopen/downloaden?

Al sinds ik een klein jongetje was heb ik de serie van ONM (Onderweg Naar Morgen) intensief gevolgd. Nu heb ik op internet de mogelijkheid tot het terugkijken van de laatste twee seizoenen, en op bol.com kan ik een DVD-box kopen van het eerste seizoen. Is er een mogelijkheid dat ik de rest ooit nog eens kan zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
12.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Na het eerste Seizoen is er verder niets meer uitgebracht vanwege tegenvallende verkoopcijfers. De kans dat de andere seizoenen nog worden uitgebracht is dus zeer klein, wellicht gaat een andere uitgever het nog is proberen. Wellicht gaat RTL Nederland de oude seizoenen nog eens herhalen, wat ook niet waarschijnlijk is omdat veel materiaal al behoorlijk gedateerd is.

Evt kun je op youtube nog wel wat oude afleveringen/cliffhangers bekijken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt de afleveringen voor 2006 ook nergens online terugkijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De episodes van voor seizoen 2006 kun je helaas niet meer vinden. Dit komt door een andere opslag van dit beeldmateriaal. Voor latere seizoenen kan je hier nog terecht:

http://forum.bnn.nl/forum.php/list_messages/35183
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij genoeg verzoekjes zal de serie op Videoland te zien zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding