Wat is de verklaring achter Dynamo; magician impossible

Wie dynamo weleens gezien heeft snapt wat ik bedoel; hij doet allemaal trucs die eigenlijk echt niet kunnen.. Neem als voorbeeld; hij laat een willekeurige emmer zien in een wijk in afrika. Hij laat zien dat hij leeg is en toch als hij een beetje schudt enzo komt er een berg vis uit.. Hoe gaan die trucs in zijn werking

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
8.6K

Antwoorden (3)

Volgens mij is alles behalve kaarttruks en trukjes met muntjes getrukeerd met de computer. Dat kan toch niet dat iemand begint te zweven of gewoon van een hoog gebouw afwandelt??
Het is wel spijtig vind ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is allemaal nep, je kunt genoeg filmpjes vinden waar dingen worden uitgelegd of waar ze laten zien dat er iemand in het publiek bij hem hoort. Zoek op youtube op 'dynamo trick revealed' bijv hier:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dynamo inspireert en nodigt uit om out of the box naar de werkelijkheid te kijken. En ons of af te vragen: creëert hij een illusie, is de werkelijkheid een illusie of zijn wij zelf de illusie? Dit betekent dat we alles dienen los te laten wat we hebben geleerd, en open te staan voor het volgende. Het primaire communicatiesysteem van het lichaam is niet de de biochemie of de electro-magnetische potentiaal, maar is gebaseerd op kwantumtrillingen en subatomaire energetische ladingen. Op deze wijze gaan onze gedachten voorbij de begrenzing van ons hoofd en kunnen vervolgens andere mensen bereiken of beinvloeden. Het kent zelfs, en dit is interessant, het vermogen om fysieke materie te veranderen. We kennen dit ook als 'de kracht van intentie. Lees hier meer over in de boeken van bv. Lynne McTaggert.