Mag ik Amerikaanse series op youtube plaatsen?

- Mensen die ik ken willen een serie kijken, maar ze weten niet hoe ze moeten downloaden en veel geld voor dvd's hebben ze ook niet. Mag ik dan series op youtube zetten zodat zij dat kunnen kijken, en desnoods ook voor andere mensen.
- Wordt ik niet gestraft ofzo wegens het uploaden van alle afleveringen van een serie.
- De serie is trouwens Amerikaans heeft dat toevallig andere regels voor zulke dingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Nee dat mag niet, want jij hebt niet de rechten om dat te mogen doen.

Waarom leer je die mensen niet downloaden? Als ze het niet begrijpen zullen ze toch echt de dvds moeten kopen, is dat te duur? pech, het blijft een luxe product.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je zal niet gestraft worden, wel grote kans dat je youtube account wordt verwijderd na 3 waarschuwingen.