bestaat de zender rtl crime nog wel?

ik had eerst tv van kick xl, met plus pakket kreeg ik rtl crime, syfy en 13street, nu werd ik schriftelijk op de hoogte gesteld dat kick xl werd per 1 juli overgestapt na kpn netwerk en in de nieuwe zenderlijst stond geen rtl crime, ik heb gebeld met kick xl en ik vroeg waar de zender was, die leveren ze niet meer. ik voreg welke provider levert deze zender wel? ik kreeg als antwoord telfort, ik heb op ijn activeringsdatum 8juli mijn settopbox gewisseld en router gewiiseld, echter nu op telford ook geen rtl crime, ik heb bij telfort ook het plus pakket erbij. echter weer geen rtl crime te bekennen, ik kan bij andere providers ook rtl crime niet meer vinden.. un si mijn vraag: is de zender helemaal gestopt? en zo niet, hoe krijg ik die zender weer? (provider en pakket)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1K

Antwoorden (2)

Wij hebben UPC en ik heb gisteren nog naar RTL-Crime gekeken,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een Ziggo dtv abonnement en RTL crime ziet in het pakket met Investigation Discovery en Crime & Investigation.
Volgens mij heeft Ziggo het meest compleet zenders pakket en interessant prijzen.