Opa Willem Bol (Ben Hulsman) en Opa Henry Buys (Coen Flink). Ben Huisman leeft nog. Coen Flink is in 2000 overleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
+ voor RobindeJ

Andere antwoorden (6)

Coen Flink is de ene..de andere weet ik ook niet meer..ik vermoed dat die tweede inderdaad dood is.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coen Flink speelde opa Henry Buys en is overleden op 29 2000, Ben Hulsman was opa Willem Bol en hij leeft nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opa Willem Bol werd gespeeld door Ben Hulsman (foto 1)

En opa 2 Henry Buys werd gespeeld door Coen Flink.
(foto 2)
Coen Flink is in 2000 overleden aan Alvleesklierkanker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opa Bol (Ben Hulsman) en opa Buys (Coen Flink).
Ben leeft nog, Coen is een jaar of 9/10 geleden overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.imdb.com en dan zoeken naar "oppassen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het waren Coen Flink en Ben Hulsman.
Coen Flink is overleden, maar Ben Hulsman zag ik korter dan een jaar geleden nog ergens op tv.

Wat was het een leuke serie he?

Coen Flink was een fantastisch goede acteur!! Ben Hulsman heb ik nooit in het theater gezien, maar Coen Flink wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus Ja Ineke Coen is veels te jong overleden was een pracht man