Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet het programma dat ging over dat duizenden camera`s die het gedrag voorspellen van misdaden die nog moeten plaats vinden?

dacht dat de serie op Veronica kwam, meer weet ik er ook niet van, alleen in het intro stukje , dat ze zeggen dus dat alle camera`s iedereen in de gaten houden, hun gedrag word geregistreerd en en door een bepaalde software word het gedrag herkent van iemand die een misdaad wil plegen en de politie (of andere soort gelijke instantie) kan dan een misdaad voorkomen,
hoe heette deze serie? is een aardige tijd(1 jaar -anderhalf jaar, misschien langer) toen op tv geweest

Toegevoegd na 13 uur:
dank voor het mee denken, person of interest was em waarschijnlijk, weet iemand waar ik deze (als die uit s gebracht op dvd) kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
6.1K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Goeie vraag, ik heb zojuist door de 2 antwoorden ideeën opgedaan om weer eens iets te gaan kijken wat ik niet ken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je bedoelt waarschijnlijk niet een programma maar de film : Minority report"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Exact
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee, dat is een film, en gaat niet over camera's.
Daar kunnen ze mensen arresteren voordat ze de misdaad begaan hebben.
Het is een serie en heet Person of Interest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Person of Interest in hier 3 juni op DVD en Blu-Ray uitgekomen. Wil je seizoen 2 alvast kijken, zou je deze via Play.com kunnen bestellen. Bij de buren is die namelijk ook al uit ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding