Hoe kan ik de serie: "in therapie" blijven volgen, en hoeveel afleveringen zijn ervan gemaakt?

De serie begon twee weken geleden, op een herkenbaar, dagelijks hetzelfde tijdsip. (rond 19:00 uur geloof ik.)
Nu moet ik echter dagelijks zoeken waar, en hoe laat de afleveringen zijn.
Ook heb ik het gevoel, dat ik afleveringen mis.

Wie helpt mij aan een uitzendschema, en wie kan mij vertellen hoeveel afleveringen er zijn gemaakt?
Dank voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of dit een recent overzicht is of eentje van een ander jaar want dat staat er niet bij, maar hier is in ieder geval een overzicht van juni waarin elke dag op een andere tijd is dus misschien is dit overzicht wel van dit jaar:
http://intherapiearchief.ncrv.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ik heb het al kunnen controleren. Dit lijstje is inderdaad van nu. 11 juni om 1:25 uur
12 juni om 0:55 uur
13 juni om 0:35 uur
14 juni om 1:20 uur
15 juni om 1:44 uur
18 juni om 1:25 uur
19 juni om 0:55 uur
20 juni om 0:35 uur
21 juni = vervallen, deze wordt op vrijdag 28 juni uitgezonden samen met de volgende vrijdag aflevering
25 juni om 00:49 uur
26 juni om 00:53 uur
27 juni om 00:32 uur
28 juni om 01.28 uur
29 juni om 02:23 en 02:48 uur (aflevering van 21 en 28 juni)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank Fynnya,
dit is geplaatst, maar voor mij geschikt als antwoord!
Zet hem daar neer, dan wordt je de BV!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben trouwens blij dat je deze vraag stelde, want ik had ooit eens over In Therapie gelezen en toen bedacht dat ik die serie ook een keertje moest gaan kijken, maar was dat daarna weer helemaal vergeten.
Ik ben gister begonnen met de serie, en het is echt een fantastische serie!
De eerste 1 a 2 afleveringen zat ik nog een beetje te twijfelen, maar daarna was ik echt helemaal fan.
Ik kijk ze zelf via Uitzending Gemist op die website die ik hierboven noemde en bij de eerste 10 afleveringen lijkt alles in ieder geval gewoon goed op volgorde te zitten en geen afleveringen te missen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, intrigerende serie hè? Ben je ook net serie één begonnen? Je moet er inderdaad even inkomen, maar dan pakt het je ook echt!
Ik kan mijn "mijn programma's" niet zover vooruit programmeren, dus als je weer zo'n lijstje hebt, graag!

Het beste antwoord

Oke, dan nog maar eens als antwoord ;)

Ze worden de komende tijd uitgezonden op deze momenten:
11 juni om 1:25 uur
12 juni om 0:55 uur
13 juni om 0:35 uur
14 juni om 1:20 uur
15 juni om 1:44 uur
18 juni om 1:25 uur
19 juni om 0:55 uur
20 juni om 0:35 uur
21 juni = vervallen, deze wordt op vrijdag 28 juni uitgezonden samen met de volgende vrijdag aflevering
25 juni om 00:49 uur
26 juni om 00:53 uur
27 juni om 00:32 uur
28 juni om 01.28 uur
29 juni om 02:23 en 02:48 uur (aflevering van 21 en 28 juni)

Hoeveel afleveringen er gemaakt zijn, heeft Pelle al een prima antwoord op gegeven, dus dat zal ik hier niet herhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ten eerste kun je hier gemiste programma's bekijken: http://intherapiearchief.ncrv.nl/uitzendinggemist

In Therapie bestaat uit 2 seizoenen die beide 30 afleveringen telden: http://nl.wikipedia.org/wiki/In_therapie#Seizoen_1

Het wordt momenteel standaard elke werkdag om 19:55 uitgezonden op Ned 2. Ze zijn nu bezig met serie 1.