Wat gebeurt er met de vaste lasten van mensen die in een reality show komen zoals bijv big brother?

Dit vraag ik me af omdat zo'n show meestal een paar maand duurt. Wat gebeurt er met de zorgverzekering, huur, telefoonrekening e.d. Is daar een regeling voor of moeten zij dit zelf uitzoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Die mensen blijven toch gewoon in Nederland wonen, dus hun zorgverzekering loopt gewoon door.
En verder hebben ze over het algemeen nog familie thuis, dus ook huur, telefoonrekening etc. gaat allemaal gewoon door.
En als ze alleen zijn moeten ze na die maanden toch ook weer gewoon wonen,
dus laten ze alles gewoon door lopen.
Ze krijgen al eten en allerlei voorzieningen, dus hun vaste lasten zullen niet overgenomen worden.