Wanneer begint game of thrones seizoen 3?

Ik kan nergens vinden wanneer seizoen 3 op de Nederlandse televisie begint.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is wat vreemds aan de hand. Je hebt HBO en dan kan het je niet ontgaan zijn (of je kijkt er nooit naar, wat zonde is van zo'n duur pakket). Of je hebt geen HBO en dan is de vraag al helemaal niet relevant. Of wilde je HBO gaan bestellen voor Game of Thrones seizoen 3, dan ben je rijkelijk laat. Game of Thrones wordt niet op een reguliere nederlandse zender uitgezonden, maar op HBO die altijd achter een digitale decoder en een extra pakket zit https://www.bestelhbo.nl/ Gelukkig hebben we nog nieuwsgroepen en torrents.... en de blu-rayset straks natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welles mr Tomaat: serie 1 is op RTL4 geweest en binnenkort begint serie 2 op RTL 5.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MrTomaat: Nee wij hebbengeen HBO...
Pelle: Dankje, dan ga ik season 2 wel op rtl 5 volgen

Het beste antwoord

Seizoen 2 moet eerst nog uitgezonden worden op RTL5, dat begint 23 juni.

"Het tweede seizoen van de veelgeprezen Amerikaanse fantasyserie Game of Thrones is vanaf 23 juni om 22.00 te zien op RTL 5. Door de magere kijkcijfers van het eerste seizoen verkast de serie van RTL 4 naar RTL 5. De laatste aflevering trok bij RTL 4 slechts 291.000 kijkers en dat is te weinig."

http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/game-of-thrones-van-rtl-4-naar-rtl-5.1696630.lynkx

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus of er uitzendingen van het derde seizoen komen is nog niet bekend op de gewone Nederlandse tvkanalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt!

Andere antwoorden (1)

Seizoen 3 is allang bezig, deze begon ergens vorige maand op HBO. Heeft toen ook groot in de kranten gestaan.
Morgen is aflevering 9 van seizoen 3 al op tv, het is dus al bijna afgelopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uitzendschema Game of Thrones seizoen 3

Aflevering 1 wordt uitgezonden op 1 april om 20:30 uur
Aflevering 2 wordt uitgezonden op 8 april om 20:30 uur
Aflevering 3 wordt uitgezonden op 15 april om 20:30 uur
Aflevering 4 wordt uitgezonden op 22 april om 20:30 uur
Aflevering 5 wordt uitgezonden op 29 april om 20:30 uur
Aflevering 6 wordt uitgezonden op 6 mei om 20:30 uur
Aflevering 7 wordt uitgezonden op 13 mei om 20:30 uur
Aflevering 8 wordt uitgezonden op 20 mei om 20:30 uur

Let op: in de week van 27 mei is er geen nieuwe aflevering i.v.m. Memorial Day in de Verenigde Staten.

Aflevering 9 wordt uitgezonden op 3 juni om 20:30 uur
Aflevering 10 wordt uitgezonden op 10 juni om 20:30 uur
Kimath
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus het is alleen op hbo? Niet op net5, rtrl5, sbs6 of zo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, alleen op HBO, zie ook de reactie bij je vraag. Is het je niet opgevallen dat seizoen 1 en 2 ook niet op rtl/sbs waren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja daarom, ik kon het nergens vinden maar bedankt voor je antwoord!
Kimath
10 jaar geleden
het is alleen nog maar op HBO uitgezonden, totaal niet op de andere reguliere zenders, ook niet seizoen 1 en 2.
Hoe heb je de eerdere seizoenen gekeken dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb seizoen 1 op tv gezien! En heb zeker weten GEEN hbo....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet zo stellig Kimath: http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/game-of-thrones-van-rtl-4-naar-rtl-5.1696630.lynkx