Is er ooit een t.v. programma van de Muppets geweest waarin Jim Henson meespeelde? (eind jaren 80 uitgezonden)

Ik zoek me rot maar kan geen enkele informatie vinden die wijst op het bestaan hiervan. Toch heb ik levende herinneringen uit mijn vroege jeugd (eind jaren 80 waarschijnlijk) van The Muppet Babies (poppen, geen animatie) met (naar mijn idee) Jim Henson, maker van de muppets, himself. Het beeld dat ik voor me zie is vooral Rolf the dog aan een piano met Jim ernaast en de andere muppet babies er omheen, kletsend, liedjeszingend... dit zou dus op de nederlandse tv, publieke omroep, uitgezonden moeten zijn.
Ik ben nogaltijd een groot muppet-fan maar heb nooit kunnen achterhalen waar dit beeld vandaan komt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1K
Antoni
10 jaar geleden
Misschien is er iets te vinden in het archief van het Instituut voor Beeld en Geluid: www.beeldengeluid.nl

Antwoorden (1)

Muppets on puppets waarin de werking van de poppen uitgelegd wordt door Jim Henson met assistentie van Rowlf.