waar kun je hele oude afleveringen zien (van gtst) bijvoorbeeld uit 1996?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (2)

YouTube......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aangezien mijn antwoord net verwijderd is (bevatte links, was ik even vergeten) hier opnieuw in een andere vorm.
Je zou kunnen proberen om bij (web)winkels oude series op dvd te bestellen, en anders is downloaden een optie, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
ok ok, dat van het downloaden heb ik niet gezegd! De regels nog maar eens goed doorlezen dan..