Vinden jullie het even erg als ik dat we maanden lang om 23 uur met beide heren opgescheept zitten?

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zijn dat dan? Zonder gein, ik heb echt geen idee...

Het beste antwoord

Vreeeeeeeeeeselijk. Maar ja rond die tijd keek ik altijd P&W in bed. Je valt dan toch in een gat. Probeer maar naar de gasten te luisteren en zo weinig mogelijk naar die 2. Er zit totaal geen chemie in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Ik vind dat nog erger....

Ik kijk geen televisie meer...

Toegevoegd op 18-05-2009 23:48:06
Andries Knevel... die naam alleen al...
die andere ken ik niet van naam, gelukkig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die andere lijkt op Boos van Erven Dorens. Hij kijkt tenminste zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwdiaans...Antwoordman en XiniX? Zijn die hetzelfde?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Don´t ask me... Je hebt het mis lieverd... :-))
Als ik 'het' maar niet met hen hoef te doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, hoor vind ik niet erg. M'n tv staat meestal uit rond die tijd.
Een enkele keer kijk ik wel Pauw en Witteman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nut van deze twee is dat je P & W veel meer gaat waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, is geen pretje. In vergelijking met de heren Pauw en Witteman is dit kinderspel, maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft natuurlijk niet te kijken maar ze hebben niet de kwaliteiten van P&W. Het zijn echte moraalridders die ik op de een of andere manier onecht vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het zal me een reet roesten. Er zit een knop de tv, dus voor mij geen ergenis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het moeilijk deze vraag te beantwoorden, aangezien ik niet weet hoe erg JIJ het vind.
Dus EVEN erg? Geen idee.

IK ben er in ieder geval niet zo blij mee; ik vind het een slappe kopie van P&W en zal dit programma niet vaak zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk je nog televisie? wat ouderwets :-)
Alles wat interessant is is tegenwoordig via je PC te bekijken, wanneer je maar wil.
Kortom, ik laat me met niets opschepen door de TV.
Voorbeeld: http://www.symbaloo.com/public/593/tv/

Toegevoegd op 19-05-2009 22:48:50
Of http://www.i-television.eu/
de hele wereld op je PC voor eenmalig 7.95 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was precies mijn gedachte.
Zet 'm op een andere zender!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Evel Kn(i)evel...........?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel kanalen heb je?

Het niet willen zien van deze heren lijkt mij voldoende aanleiding om naar een ander kanaal te zappen. Of gewoon op tijd naar bed te gaan. Die enkele keer dat ik om 23 uur nog wakker ben is het vaak een kwestie van zappen totdat ik iets tegen kom dat ik wel interessant vind. En wanneer er iemand zit die ik op dat moment wel interessant vind kijk ik dit. Het boeid me eigenlijk vrij weinig wie iets presenteert. Ik vind de onderwerpen/gasten vaak veel belangrijker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ruim 20 zenders dus keuze genoeg zou je zeggen. Toch is de UIT knop makkelijk te vinden als er helemaal niets interessants meer is en zet ik lekker een muziekje op. Bovendien is 23:00 uur een mooie tijd om naar bed te gaan als om 6:30 de wekker weer afloopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig hebben wij de keuze om wel of niet te kijken ! Maar inderdaad, het zijn een paar zelfingenomen kwasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg?
Nee ik kijk gewoon niet. Ik ben ook geen fan van P&W.

Deze types die zichzelf liever horen dan de gast vindt ik vreselijk. En dan te bedenken dat ze van publiek geld betaald worden.

Ik vindt zowieso dat veel publieke programma's waardeloos zijn.

Ik kijk enkel nog wel eens naar Keuringsdient van waarde en studiosport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, ik keek al geen Pauw & Witteman en zal dit ook zeker niet gaan kijken.
Er zitten meerdere kanalen op mijn kastje, als iets me niet aanstaat, dan gaat er een ander kanaal op, daarnaast heb ik ook nog een voorraad boeken als het kastje me niet aanstaat en ach... als mijn wekker om 6.15 gaat, dan is 23.00 uur eigenlijk ook wel een leuk moment om eens aan een dutje te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat vind ik niks niet erg.

Er zit TWEE knoppen op je TV. De uit-knop en de kanalenkiezer.
Dus als je je ergert is dat JE EIGEN KEUZE!!!

Wat ik wel eens met je ben is dat het niks is.

Normaal vind ik (als ongelovige) de zaken die Knevel naar voren brengt best interessant, hij kan zijn achterban (de protestante gelovigen) beter bereiken dan ik en ik vind dat hij goeie vragen aan de orde stelt en met zijn mening ben ik het (soms) eens.

Dit specifieke programma stelt nogal teleur in deze. Het is plat, simpel, en niet erg diepgravend.

Ook weer geleerd, daar kijk ik niet meer naar:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken het programma en deze heren eerlijk waar niet...
Om 23 uur kijk ik ook geen tv meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk niet.
Mensen die zich serieus bezig houden met de vraag wanneer en in hoeveel dagen de aarde is geschapen, en de mens naar het evenbeeld van god, dat soort mensen mijdt ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee erg vind ik het niet,je hoeft er toch niet naar te kijken. Er zijn tenslotten genoeg andere zenders in de lucht of op de kabel