De TV Kantine sluit haar vijfde seizoen vanavond af met een special die compleet in het teken staat van The Love Boat. Hierin krijgt Kim Holland te horen dat de TV Kantine zijn deuren moet sluiten. Dat heeft RTL 4 laten weten. De blonde pornoster, wiens leven bestaat uit het vermaken van de gasten, kan het niet meer aan en vlucht. Ze belandt op The Love Boat, waar ze heel toevallig niet de enige Hollander is. “Michael en Barbie, Erica Terpstra en Rafael en Sylvie varen allemaal mee.”

Ze worden warm onthaalt door de crew, bestaande uit Captain Stubing (Carlo Boszhard), Julie McCoy (Irene Moors), Dokter Love (Robert ten Brink), Isaac (Humberto Tan) en Vicky (Monique Smit). “Keert Kim Holland uiteindelijk nog terug naar De TV Kantine of zoekt zij haar heil op een tropisch oord?”

Volgende week is als uitsmijter nog the making off van de TV Kantine te zien en de week daarna, op 9 maart, volgt nog een compilatie.

De tv Kantine stopt omdat Carlo en Irene het genoeg vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!!!!!!

Andere antwoorden (2)

Het is gewoon het einde van seizoen 5,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Djmax,

Het antwoord op deze vraag is heel simpel: dit is nog onduidelijk.
Net als jij dat het zou gaan stoppen. Er werd gezongen: "het is hard, want De Kantine sluit, het is hard, maar het is over uit, zo hard wat je echt niemand gunt, we zitten nou op ons hoogtepunt". Ook was er in de laatste reguliere aflevering van het seizoen, aflevering 7, te zien dat typetje John de Mol de tent laat sluiten. Dit lijkt er natuurlijk wel op dat seizoen 5 het laatste is geweest. Maar aan de andere kant is het nog niet eens echt bevestigd door productiehuis MasMedia of RTL. Er is dus nog geen 100% zekerheid. Carlo antwoordde overigens, rond de eerste aflevering, in een interview, de vraag of De TV Kantine na dit seizoen haar deuren sluit: “Dat ligt er aan hoe het opgepakt wordt. Je moet elke keer weer kijken of er animo voor is. Wij hebben er veel zin in, ik had al een jaar niemand meer geïmiteerd. Als je dat dan weer oppakt, zie je zo veel nieuwe mogelijkheden. En ook het tijdstip van acht uur creëert nieuwe kansen.” Dus hij wist het zelf, toendertijd, ook nog niet. Wellicht wordt jouw vraag binnenkort wel bekendgemaakt. Morgen is de laatste aflevering en is het seizoen echt voorbij. RTL zal heus wel bekendmaken of er nog een seizoen 6 komt of het gaat stoppen. Maar op het moment is het dus nog niet bekend. Wat er al wel bekend is, is dat er in december een filmversie komt van De TV Kantine, dus stopt het nog niet helemaal: als het al zou stoppen.
Op dit moment kan er dus nog geen duidelijk antwoord worden gegeven op jouw vraag.